Veličina fonta
Sivi ton
Kontrast
Disleksija

Studenti koji imaju simptome infekcije ili dokazanu bolest COVID-19 ili su bili u bliskom kontaktu s oboljelim osobama moraju se istoga dana obvezno javiti elektroničkom poštom na adresu: covid-mef@mef.hr

Natječaji, Studenti
30.05.2016.

Poziv studentima Sveučilišta u Zagrebu da sudjeluju u osmišljavanju vizualnog identiteta Smotre Sveučilišta u Zagrebu 2016.

Smotra Sveučilišta u Zagrebu održava se već dvadesetu godinu zaredom. Ovogodišnja će se Smotra održati od 17. do 19. studenoga 2016. u prostoru Studentskog centra (Savska 25).

Dosadašnje smotre organizirane su prvenstveno za učenike završnih razreda srednjih škola,  za studente te ostale zainteresirane, a imale su osnovnu zadaću pravodobnog obavještavanja svih budućih studenta o programima studija, nastavnim planovima preddiplomskih i diplomskih studija.

U programu Smotre nastavit ćemo predstavljati i poslijediplomske studije, stoga je sljedeća Smotra namijenjena, osim već spomenutim maturantima, i svim aktualnim studentima naših preddiplomskih i diplomskih studija te svima onima koji su zainteresirani za nastavak studiranja na poslijediplomskoj razini.

Dio sadržaja će kao i dosadašnjih godina biti usmjeren na informiranje o mogućnostima zapošljavanja i razvoja karijere, međunarodne razmjene, o potrebama na tržištu rada, stipendijama, kao i o studentskom životu općenito.

Promotivna kampanja Smotre treba pružiti jasne informacije:
a)    budućim studentima, kako bismo im olakšali izbor studija i budućeg zanimanja i
b)    postojećim studentima, o mogućnostima nastavka akademskog obrazovanja

Logotip Smotre osmišljen je 2010. godine i konstanta je vizualnog identiteta svake godine.

Logotip Smotre možete preuzeti ovdje: (.zip)

Pozvani autori su studenti Sveučilišta Zagrebu.

Sadržaj natječajnog rada*:
– generalna ideja kampanje
– prijedlog vizualnog rješenja plakata Smotre (B1 i jumbo)
– prijedlog vizualnog rješenja Facebook stranice Smotre
– prijedlog vizualnog rješenja web stranice Smotre
– moto ili slogan
– primjer aplikacije na promo artikl (majica, olovka, privjesak i sl.…)

*Navedeni elementi su samo dio natječajnog rada, dakle potrebno ih je prezentirati za potrebe natječajnog postupka.

Cjelokupna vizualna kampanja Smotre obuhvaća pripremu i produkciju sljedećih elemenata:

  • izvedbu ostalih materijala za oglašavanje,
  • oblikovanje publikacija,
  • oprema prostora (signalizacija, banneri,  plan izlagača, podna grafika),
  • izložbeni prostor Sveučilišta (paneli, natpisne ploče, city light)  i sl.

Uvjeti  za sudjelovanje:

  • status studenta Sveučilišta u Zagrebu
  • mogućnost produkcije svih potrebnih promotivnih materijala za Smotru u razdoblju od 15. listopada- 10. studenoga 2016. (pripreme za tisak i ostalo).

Ukupni budžet : 40.000 kn bruto (umanjuje se za iznos naknade Student servisa)
Pobjedniku/pobjednicima Natječaja naknada će biti isplaćena putem studentskog/studentskih ugovora nakon završetka Smotre odnosno po dostavi svih ugovorenih elemenata natječaja.

Troškovi produkcije nisu uključeni u navedeni budžet, a snosit će ih Sveučilište u Zagrebu.

Datum objave poziva:
petak 20. svibnja 2016.

Rok za predaju radova:
petak  4. srpnja 2016.

E-mailom na adresu: zbrasic@unizg.hr i skramar@unizg.hr