Poziv studentima Sveučilišta u Zagrebu da sudjeluju u osmišljavanju vizualnog identiteta Smotre Sveučilišta u Zagrebu 2016.
Smotra Sveučilišta u Zagrebu održava se već dvadesetu godinu zaredom. Ovogodišnja će se Smotra održati od 17. do 19. studenoga 2016. u prostoru Studentskog centra (Savska 25).
Dosadašnje smotre organizirane su prvenstveno za učenike završnih razreda srednjih škola, za studente te ostale zainteresirane, a imale su osnovnu zadaću pravodobnog obavještavanja svih budućih studenta o programima studija, nastavnim planovima preddiplomskih i diplomskih studija.
U programu Smotre nastavit ćemo predstavljati i poslijediplomske studije, stoga je sljedeća Smotra namijenjena, osim već spomenutim maturantima, i svim aktualnim studentima naših preddiplomskih i diplomskih studija te svima onima koji su zainteresirani za nastavak studiranja na poslijediplomskoj razini.
Dio sadržaja će kao i dosadašnjih godina biti usmjeren na informiranje o mogućnostima zapošljavanja i razvoja karijere, međunarodne razmjene, o potrebama na tržištu rada, stipendijama, kao i o studentskom životu općenito.
Promotivna kampanja Smotre treba pružiti jasne informacije:
a) budućim studentima, kako bismo im olakšali izbor studija i budućeg zanimanja i
b) postojećim studentima, o mogućnostima nastavka akademskog obrazovanja
Logotip Smotre osmišljen je 2010. godine i konstanta je vizualnog identiteta svake godine.
Logotip Smotre možete preuzeti ovdje: (.zip)
Pozvani autori su studenti Sveučilišta Zagrebu.
Sadržaj natječajnog rada*:
– generalna ideja kampanje
– prijedlog vizualnog rješenja plakata Smotre (B1 i jumbo)
– prijedlog vizualnog rješenja Facebook stranice Smotre
– prijedlog vizualnog rješenja web stranice Smotre
– moto ili slogan
– primjer aplikacije na promo artikl (majica, olovka, privjesak i sl.…)
*Navedeni elementi su samo dio natječajnog rada, dakle potrebno ih je prezentirati za potrebe natječajnog postupka.
Cjelokupna vizualna kampanja Smotre obuhvaća pripremu i produkciju sljedećih elemenata:
- izvedbu ostalih materijala za oglašavanje,
- oblikovanje publikacija,
- oprema prostora (signalizacija, banneri, plan izlagača, podna grafika),
- izložbeni prostor Sveučilišta (paneli, natpisne ploče, city light) i sl.
Uvjeti za sudjelovanje:
- status studenta Sveučilišta u Zagrebu
- mogućnost produkcije svih potrebnih promotivnih materijala za Smotru u razdoblju od 15. listopada- 10. studenoga 2016. (pripreme za tisak i ostalo).
Ukupni budžet : 40.000 kn bruto (umanjuje se za iznos naknade Student servisa)
Pobjedniku/pobjednicima Natječaja naknada će biti isplaćena putem studentskog/studentskih ugovora nakon završetka Smotre odnosno po dostavi svih ugovorenih elemenata natječaja.
Troškovi produkcije nisu uključeni u navedeni budžet, a snosit će ih Sveučilište u Zagrebu.
Datum objave poziva:
petak 20. svibnja 2016.
Rok za predaju radova:
petak 4. srpnja 2016.
E-mailom na adresu: zbrasic@unizg.hr i skramar@unizg.hr