Veličina fonta
Sivi ton
Kontrast
Disleksija

Studirajte na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu! U tijeku su natječaji za upis na Integrirani preddiplomski i diplomski studij medicine te na Diplomski studij sestrinstva. Više obavijesti dostupno je na https://mef.unizg.hr/upisi/diplomski/.

Novosti
03.12.2015.

U natječaju za najbolji e-kolegij Katedra za fiziku i biofiziku dobila je Dodatnu nagradu za multimedijske sadržaje u e-kolegiju

Dodjeljuje se DODATNA NAGRADA – NAGRADA ZA MULTIMEDIJSKE SADRŽAJE U E-
KOLEGIJU kolegiju:

 

FIZIKA I BIOFIZIKA

 

Nositelj i suradnici: doc. dr.sc Ozren Gamulin, docdr.sc. Sanja Dolanski-Babić, doc.dr.sc. Maja
Balarin, dr.sc. Marin Kosović, prof. Kristina Serec, dipl. ing. Marko Škrabić

 

Medicinski fakultet

 

Obrazloženje ocjenjivačkoga suda:

 

Kolegij “Fizika i biofizika” obvezni je kolegij za studente prve godine studija medicine. Medicinskoga
fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, na kojemu sudjeluje oko 300 studenata godišnje. Cilj je kolegija
upoznavanje s fizikalnim zakonima kao osnovom bioloških procesa, te s građom bioloških sustava na
molekularnoj razini, kao temelj za stjecanje znanja na kasnijim kolegijima viših godina. U šest nastavnih
cjelina, kroz predavanja, seminare, a posebno vježbe, obrađuju se primjena fizike i biofizike u medicini.
Nastava na kolegiju je u mješovitom obliku e-učenja – uz izravni kontakt nastavnika i studenata, na sustavu
za e-učenje odvija se komunikacija nastavnika i studenata te studenata međusobno, testiranje i
samotestiranje, te interakcija s nastavnim sadržajem. Na sustavu se nalaze nastavni materijali u različitim
oblicima, uz poseban naglasak na multimedijske sadržaje, poput kratkih video-predavanja o teže
shvatljivim pojmovima, animacija i simulacija fizikalnih pojava, te video-prikaza pokusa na vježbama.
Interaktivni elementi dijelom su preuzeti za ponovnu uporabu, a dijelom samostalno izrađeni u
tehnologijama Java i Flash. Pripreme za vježbe opisane su korak-po-korak, i slikama i video-materijalima, a
na sustavu se provodi i testiranje pripremljenosti studenta za vježbu. Takvim se sadržajima studentima
olakšava shvaćanje fizikalnih koncepta te ih priprema na primjenu znanja u medicinskim kolegijima.
Nakon pregleda multimedijskih sadržaja, studenti koriste dostupne skripte i prezentacije za detaljnu
razradu teme. Ovakav je pristup primjenjiv u mnogim kolegijima, posebno iz prirodnih znanosti, čije je
koncepte potrebno ilustrirati za lakše shvaćanje, prije dubljeg ulaska u temu i primjene samih koncepata.