Veličina fonta
Sivi ton
Kontrast
Disleksija

Studenti koji imaju simptome infekcije ili dokazanu bolest COVID-19 ili su bili u bliskom kontaktu s oboljelim osobama moraju se istoga dana obvezno javiti elektroničkom poštom na adresu: covid-mef@mef.hr

Djelatnici, Studenti, Znanost
29.07.2016.

Konferencija “Cijena zdravlja” 12. do 14.8. u Dubrovniku

Sa zadovoljstvom Vam predstavljamo konferenciju Cijena zdravlja, koja će se održati od 12. do 14. kolovoza 2016. godine u Međusveučilišnom centru (IUC) u Dubrovniku. Konferencija Cijena zdravlja posvećena je bioetičkim pitanjima u području zdravlja i sustava zdravstva, a program je podijeljen u šest sekcija:

  1. Bioetika – Konceptualni izazovi (partner: Znanstveni centar izvrsnosti za integrativnu bioetiku)
  2. Sustav, liječnici i pacijenti – Etika odnosa (partner: Hrvatski zavod za javno zdravstvo)
  3. Bioetički izazovi cijepljenja (partner: Nastavni zavod za javno zdravstvo dr. Andrija Štampar)
  4. Bioetički izazovi novih tehnologija – liječenje i napredak (partner: Globalni bioetički institut)
  5. Zdravlje i okoliš – ekološki izazovi (partner: Zdravstveno veleučilište)
  6. Etički odbori zdravstvenih institucija – izazovi i perspektive

Preliminarni program konferencije “Cijena zdravlja” je dostupan ovdje.

Rok za registraciju je 1. kolovoza 2016., registracijski link je ovdje.

Službeni jezik konferencije je engleski.

Organizatori konferencije Cijena zdravlja su Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i partneri: Znanstveni centar izvrsnosti za integrativnu bioetiku, Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Nastavni zavod za javno zdravstvo dr. Andrija Štampar, Zdravstveno veleučilište i Globalni bioetički institut.

U programu konferencije Cijena zdravlja sudjeluje više od 40 uglednih predavača s vodećih svjetskih institucija.

Sve informacije o konferenciji su dostupne ovdje.

Ovim Vas putem pozivamo da sudjelujete na konferenciji Cijena zdravlja te da uz kvalitetan program konferencije uživate u ljepotama Dubrovnika!

prof.dr.sc. Stjepan Orešković, predsjednik Organizacijskog odbora